Nöjda kunder skapas genom ett enhetligt, professionellt och kundanpassat bemötande av kunden oberoende av kanal och kontaktperson.
Rätt service är idag något som kunden kräver och betraktar som en självklarhet. För detta krävs en bild av kunden över hela företaget oavsett tjänst, kanal eller del av organisationen.
Städvärvs kunder har historiskt funnits främst inom olika branscher som telekom och finnans.
Under dem senaste åren har framförallt stat och kommun kommit att bli viktiga kundsegment. |
|
Att känna sin kund är en nödvändig förutsättning för att bygga varaktiga och stabila affärs-relationer. En ökad kunskap om kunderna ger möjlighet att förbättra servicen, vilket leder till nöjdare kunder och ökad efterfrågan. |
|
Städvärv har ett stort utbud av städtjänster med kompletterande kringtjänster, samt stödfunktioner. Bredden på verksamheten skapar större kundnytta då vi kan leverera helhetslösningar och därmed förenkla och effektivisera för kunden. |